יום רביעי, 28 במרץ 2012

בניית אתר

בניית אתר לכל אחד
ישנם סוגים רבים של אתרים שניתן לבנות, ולכל אחד יש את היתרונות שלו ואת החסרונות שלו. החשוב מכל בתהליך של בניית אתר הוא תכנון טוב מראש הלוקח בחשבון את אופי האתר, קהל היעד של האתר, מטרת האתר (מכירות, חשיפה, כרטיס ביקור ועוד) ודרכי קידום האתר בעתיד.

בניית אתר מכירות
בניית אתר מכירות הרבה פחות מסובכת היום ממה שהיה נהוג בעבר. ישנם ממשקי ניהול רבים, נוחים ומגוונים אשר נותנים לכם את היכולת להציג את המוצרים שלכם בדרך אטרקטיבית ולנהל לא רק את המכירות, אלא גם את ההזמנות ושירות הלקוחות.

בבניית אתר מכירות חייבים לבחור בשירותי אחסון המאפשרים לכם הגנה מירבית על עסקאות בכרטיסי אשראי. בניית אתר מכירות היא למעשה בניית עסק לכל דבר, כך שחשוב לקחת בחשבון את כל נושא הסליקה, תזרים המלאי ומשלוח המוצרים.

בניית אתר מכירות היום אינה קשה במיוחד, אך כדאי להקפיד על מראה נקי, גלישה וניווט קלים באתר, צילום איכותי של המוצרים ומתן כל האינפורמציה לגבי המוצרים – כולל המחירים בדפי המכירות.


בניית אתר "כרטיס ביקור"
עבור בעלי מקצוע רבים, בניית אתר היא הדרך להציג כרטיס ביקור ווירטואלי. במקרה של אתר הנועד למיתוג אישי אינטרנטי, יש לתת תיאור קצר של השירותים שאתם מציעים ותמונות רלוונטיות, לספר בהרחבה על תחום ההתמחות שלכם ולהציג המלצות מלקוחות קיימים.

אתר כזה צריך לציין בבירור את כל דרכי ההתקשרות אתכם במידה שהגולשים מעוניינים להשתמש בשירותים שלכם. כמו כן, טופס יצירת קשר מהיר לאורכו של האתר ישרת אתכם נאמנה.

בסיכומו של דבר, האתר חייב לספק כמה שיותר אינפורמציה לגולשים בו, כדי שהם יוכלו להתרשם מתחום ההתמחות הפרטני של בעל האתר.

בניית אתר אישי
בניית אתר אישי, לכל סיבה שהיא, יכולה גם היא להתפרש על מגוון רחב של ממשקי ניהול ועיצובים. כיום מתכונת של בלוג אישי היא פופולאריות במיוחד, שכן היא מאפשרת חופש ביטוי מרבי בעלויות נמוכות יחסית.

את הבלוג ניתן לעדכן בקלות בכל עת. בעלי אתרים אישיים ובלוגרים פופולאריים יכולים למשוך אליהם הרבה מאוד קוראים, לכן הם יכולים להרוויח על ידי הצגת פרסומות באתרם.